کد مطلب:314495 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:230

امام زمان فرمودند: عمویم ابوالفضل العباس اینجا ایستاده اند
الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی خاتم النبیین محمد النبی الأمین، و علی آله الطیبین الطاهرین، و لا سیما ابن عمه و وصیه امیرالمؤمنین صلوات الله علیهم اجمعین.

ضمن عرض سلام و تبریك به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم به محضر مبارك دانشمند فاضل محترم جناب آقای حاج شیخ علی ربانی خلخالی (دامت بركاته):

این جانب صالح آرایش در 29 اسفند ماه 1377 شمسی ساعت 30: 10 به محضرتان رسیده و به دیدارتان شرفیاب شدم. همان جا چندین كرامت از مولا، ابوالفضل العباس علیه السلام كه از علما شنیده بودم، نقل كردم. جناب عالی فرمودید كه آنها را با سندشان نوشته و ارسال نمایم. حسب الأمر این جانب دو كرامت ذیل را خدمت محترمتان ارسال می نمایم تا آن را زینب بخش جلد سوم كتاب چهره ی درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام نمایید، ان شاءالله.

1. كرامت اول: سند: نوار حاج منصور، شب دوازدهم ماه رمضان سال 1377 شمسی، از زبان حجة الاسلام والمسلمین رجبی كه در مسجد جامع قرچك در ماه مبارك رمضان نقل كردند.

عالمی امام زمان (ارواحنا له الفدا) را در خواب می بیند كه در محضر مباركشان جناب قمر بنی هاشم علیه السلام نیز ایستاده اند. آقا حجة ابن الحسن علیه السلام دو دسته نامه در دستشان بوده، آن جناب یك دسته از نامه ها را می بوسید و زمین می گذاشت ولی دسته ی دوم را بر چشمان مباركشان گذاشته و گریه می كردند، سپس به زمین می گذاشت. شخص عالم سؤال می كند، یابن رسول الله، حكمت این كه چنین عمل می نمایید چیست؟

امام علیه السلام در پاسخ می فرماید: نامه هایی كه فقط می بوسم و زمین می گذارم نامه هایی است كه ارباب حوایج به امامزادگان نوشته اند، اما نامه های دسته ی



[ صفحه 456]



دوم را حاجتمندان به حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام نوشته اند. عمویم این جا ایستاده اند و التماس می نمایند كه جوابشان را بدهم و آنها را رد نكنم.